Otse põhisisu juurde

Kas mul on võimalik oma andmeid ise muuta?

Kui logid oma kliendikontole sisse, saad muuta oma isiklikke andmeid (nimi, sünnikuupäev, meiliaadress ja telefoninumber) profiili valikust "Profiil & turvalisus".
Oma aadressiandmeid saad muuta järgmise tellimusega – sisesta tellimisprotsessis lihtsalt soovitud tarne- või arveaadress.
Kahjuks pole aadressi enam võimalik muuta pärast seda, kui tellimus on esitatud. Kuid pole ka muret! Kui tellid kogemata valele aadressile, tagastatakse pakk automaatselt meile ja saad oma raha tagasi. Seejärel saad esitada uue tellimuse.
Alati kui muudad oma personaalseid andmeid, saad selle kohta meiepoolse kinnitava e-kirja.

Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.