Otse põhisisu juurde
Abi

Tellimus

Kuidas ma saan tellimust esitada?ABOUT YOU-st on väga lihtne tellida. Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist on Sul võimalik "Kassasse" nuppu vajutades oma tellimus vormistada. Selleks on Sul võimalik väga mugaLoe edasiKuidas on mul võimalik vaadata oma seniseid tellimusi?Pärast igat tellimust saadame Sulle emailile tellimuskinnituse, mis edastab Sulle kogu informatsiooni. Oma ABOUT YOU kliendikontosse sisse logides leiad päisest kliendikonto ikooniLoe edasiKas ma saan tellida välismaale?Tellimused, mis on tehtud aboutyou.ee veebipoes on võimalik tarnida ainult Eestisse. ABOUT YOU veebipood on saadaval ka järgmistes riikides: Saksamaa, Austria, Holland, Belgia, ŠveLoe edasiMis juhtub pärast minu tellimuse sooritamist?Pärast tellimuse sooritamist saad Sa meilile tellimust kinnitava e-maili, mis lisaks Sinu poolt tellitud toodetele sisaldab arve- ja tarneaadressi ning valitud makseviisi.  SeejäreLoe edasiMida teha, kui mu soovitud toode on juba välja müüdud?Ära muretse, sest on võimalus, et saad oma soovitud toote hiljem tellida. Meil pole kahjuks võimalik Sulle täpsemat infot anda, millal, ning kas üldse toode jälle saadaval on. KüllLoe edasiMiks ma pean tellimisel oma sünnikuupäeva sisestama?Me soovime Sulle parimat teenindust pakkuda. Selle hulka kuulub ka Sinu tellimuse kiire ning muretu käsitlemine. Sinu sünnikuupäeva vajame, et saaksime Sind selgelt teistest võimalLoe edasiKas ma pean omama kliendikontot, et ostu sooritada?Jah, ABOUT YOU-s ostu sooritamiseks pead omama kliendikontot. Seda saad hõlpsasti teha ka ostukorvis, vahetult enne tellimuse sisestamist.Loe edasiKas mul on võimalik oma tellimust tühistada, kui seda ei ole veel tarnitud?Tellimuse tühistamine on võimalik, kui Sinu tellimust pole meie laos veel töötlema hakatud. Meie ladu töötab kiirelt, seetõttu võib juhtuda, et juba mõne minuti pärast ei ole võimaLoe edasiKas mul on võimalik juba kinnitatud tellimuse tarneaadressi muuta?Palume mõistvat suhtumist seoses asjaoluga, et tagantjärele ei ole ABOUT YOU-l võimalik tarneaadressi muuta. Tellimusi käsitletakse koheselt ning sellest tulenevalt ei ole meil võiLoe edasiKas ma saan ka telefoni teel tellida?Kahjuks ei ole võimalik ABOUT YOU-s tellimust telefoni teel sisestada. Meie klienditeenindus aitab Sind hea meelega, kui Sul peaks tekkima küsimusi seoses veebitellimusega, kaebusiLoe edasiKas ma saan ka mobiilse seadmega tellida?Loomulikult on Sul võimalik oma tahvelarvuti või nutitelefoni kaudu ABOUT YOU-st tellida. Selleks külasta lihtsalt meie e-poodi läbi mobiilse internetibrauseri. Meie veebilehe kuvaLoe edasiKas kehtib ka miinimumtellimuse summa?ABOUT YOU ei sea minimaalset tellimuse väärtust. Sellegi poolest mõne kindla makseviisiga makstes võib esineda minimaalne tellimuse väärtus, mille limiidi alla jäädes Sind ka inforLoe edasiKas on olemas tellimuse maksimaalne väärtus?ABOUT YOU ei sea tellimustele maksimaalset piiri. Maksimaalne summa, millega tellida on võimalik, sõltub valitud makse teenusepakkujast. Loe edasi