Uute ketside saabumise kalender
Avasta kõik ketside saabumisedŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Tippbrändid
Mis juhtub pärast minu tellimuse sooritamist?
Pärast tellimuse sooritamist saad Sa meilile tellimust kinnitava e-maili, mis lisaks Sinu poolt tellitud toodetele sisaldab arve- ja tarneaadressi ning valitud makseviisi.
Seejärel tarnitakse Sulle loomulikult Sinu tellimus ning loodetavasti oled rahul ning tunned palju rõõmu uutest toodetest. Juhul kui tellimusega esineb probleeme, on Sul loomulikult võimalik tooted tagastada.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas ma saan tellimust esitada?
Kuidas on mul võimalik vaadata oma seniseid tellimusi?
Kas ma saan tellida välismaale?
Mida teha, kui mu soovitud toode on juba välja müüdud?
Miks ma pean tellimisel oma sünnikuupäeva sisestama?
Kas ma pean omama kliendikontot, et ostu sooritada?
Kas mul on võimalik oma tellimust tühistada, kui seda ei ole veel tarnitud?
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas ma saan tellimust esitada?
Kuidas on mul võimalik vaadata oma seniseid tellimusi?
Kas ma saan tellida välismaale?
Mida teha, kui mu soovitud toode on juba välja müüdud?
Miks ma pean tellimisel oma sünnikuupäeva sisestama?
Kas ma pean omama kliendikontot, et ostu sooritada?
Kas mul on võimalik oma tellimust tühistada, kui seda ei ole veel tarnitud?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Helista meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00