Otse põhisisu juurde
Abi

Tagastus & tagasimakse

Kuidas saan tellitud kauba tagastada?Lisaks tarnelehele lisame igale saadetisele ka vajalikud tagastamise dokumendid. Toote tagastamiseks kasuta tagastuskleebist ning tagastuslehte. Erandkorras võib juhtuda, et Sinu tLoe edasiKui kaua läheb reeglina aega, kuni saan tagastuse eest raha tagasi?Kohe kui tagasisaadetis on meieni jõudnud ja on üle kontrollitud, järgneb arvesumma tagasimakse 14 päeva jooksul Sinu poolt tellimise käigus valitud makseviisile.Loe edasiKas on võimalik tagastatud toote otsene väljavahetus?Kahjuks ei ole tagastatud toote otsene väljavahetus võimalik. Kohe kui Sinu poolt tagastatud toode jõuab meie lattu ning see on käsitletud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid maLoe edasiKas ma saan oma tellimuse tagastamisel saatekulud hüvitatud? Kogu tellimuse tagastamisel saad oma tellimuse, sealhulgas saatekulud, täies ulatuses hüvitatud.Loe edasiTagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?Niipea kui oled oma tellimuse tagastanud meie logistikapartnerile Omniva, saad oma kasutajakonto tellimuste alt näha tagastuse staatust. Palun pane aga tähele, et tagastuse staatusLoe edasiMida peaksin tegema, kui toode on tarne käigus kahjustada saanud?Juhul kui üks meie tarnitud toodetest on kahjustada saanud, vigane või esineb mõni muu probleem, on Sul võimalik antud toote kohta kaebus esitada ning see koos tagastusvormiga tasuLoe edasiKuidas ma saan oma pangaandmed edastada kui tasusin Lunateenusega ning soovin tagasimakset tagastatud toodete eest?Selleks, et tagasimakse Lunateenusega tasutud tagastatud toodete eest toimuks kiiresti, palume oma kaustajakontole lisada ning salvestada oma pangaandmed: Logi sisse oma aboutyou.Loe edasiMida teha kui minu pakk mida soovin tagastada ei mahu Omniva pakiautomaati?Kui Sinu soovitud tagastuspakk ei mahu Omniva pakiautomaati, palume Sul tagastada paki lähimas postkontoris. Tagastus ABOUT YOU-le on loomulikult tasuta.Loe edasiKuidas saan tellitud kauba tagastada Omniva pakiautomaadis?Kasutades Omniva pakiautomaati kauba tagastuseks, ei teki Sinu jaoks mitte mingisuguseid kulusid. Tagastada saad kauba 100 päeva jooksul peale tellimist, lähimas Omniva pakiautomaaLoe edasiKuidas ma saan esitada toodete kohta kaebust?Juhul kui meie tarnitud tootega esineb probleeme, on Sul võimalik antud toode tagastusvormiga tasuta tagastada, teavitades meie klienditeenindust tagastuspõhjusest. Niipea, kui tooLoe edasiKas ma pean tagastuse eest maksma?Tagastamine on tasuta, kui selle tellimuse tagastamata toodete väärtus on vähemalt 19,90 € kui tagastamata toodete väärtus jääb alla 19,90 €, võivad valitud klientidele tekkida tagLoe edasiKui kaua on mul võimalik toodet tagastada?ABOUT YOU-s on Sul võimalik teostada tagastus 100 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Täiendavat teavet tagastusõiguse kohta ettevõttes ABOUT YOU leiate meie korduma kippuvaLoe edasiMul ei ole enam tagastuskleebist. Kust ma saaksin uue?Sul on võimalik neid dokumente oma ABOUT YOU kliendikonto kaudu lihtsalt allalaadida ja välja printida: 1. Logi end www.aboutyou.ee lehel sisse oma meiliaadressi ja salasõnaga. 2. Loe edasiKas ma saan kinnituse, kui mu tagastus on kohale jõudnud?Jah, pärast seda kui tagastus on meieni jõudnud, saadame me Sinu meilile tagastuskinnituse.Loe edasiMillisel viisil saan ma oma raha tagasi?Hüvitis järgneb viisil, mille makseviisina valisid. Krediitkaardi maksete korral tagastame vastava summa Sinu krediitkaardikontole. PayPali maksete puhul järgneb hüvitis Sinu PayPaLoe edasiMillisele aadressile peaksin ma tagastuse saatma?Täpne tarneaadress, kuhu tagastuse saatma peaksid, on automaatselt juba tagastuskleebisele trükitud. Tagastuskleebise saad eemaldada oma tarnelehelt, mis saadetisega kaasa tuli. JuLoe edasi