Uute ketside saabumise kalender
Avasta kõik ketside saabumisedŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Tippbrändid
Kuidas ma saan esitada toodete kohta kaebust?
Juhul kui meie tarnitud tootega esineb probleeme, on Sul võimalik antud toode tagastusvormiga tasuta tagastada, teavitades meie klienditeenindust tagastuspõhjusest. Niipea, kui toode on meieni saabunud ning seda on kontrollitud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid makseviisina. Lunateenuse tellimuse puhul jõuab hüvitis Sinu pangakontole, kui oled esitanud oma pangaandmed meile oma kliendikontol. Uue tellimuse saad juba loomulikult uuesti teha.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas saan tellitud kauba tagastada?
Kui kaua läheb reeglina aega, kuni saan tagastuse eest raha tagasi?
Kas on võimalik tagastatud toote otsene väljavahetus?
Kas ma saan oma tellimuse tagastamisel saatekulud hüvitatud?
Tagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?
Mida peaksin tegema, kui toode on tarne käigus kahjustada saanud?
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas saan tellitud kauba tagastada?
Kui kaua läheb reeglina aega, kuni saan tagastuse eest raha tagasi?
Kas on võimalik tagastatud toote otsene väljavahetus?
Kas ma saan oma tellimuse tagastamisel saatekulud hüvitatud?
Tagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?
Mida peaksin tegema, kui toode on tarne käigus kahjustada saanud?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Helista meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00