Uute ketside saabumise kalender
Avasta kõik ketside saabumisedŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Tippbrändid
Kuidas ma saan oma pangaandmed edastada kui tasusin Lunateenusega ning soovin tagasimakset tagastatud toodete eest?
Selleks, et tagasimakse Lunateenusega tasutud tagastatud toodete eest toimuks kiiresti, palume oma kaustajakontole lisada ning salvestada oma pangaandmed:
- Logi sisse oma aboutyou.ee kontole
- Liigu kasutajakonto ikoonile meie veebilehe päises
- Nüüd vali rippmenüüst ''Pangaandmed'' ning lisa sinna vajalikud andmed, et saaksime tagasimakse teha
Kui oled meile juba oma pangaandmed esitanud, kontrolli palun nende õigsust veelkord, vajutades muudatuste tegemiseks ikoonile kaardi ülemisel paremal pool. Peale seda salvesta pangaandmed.
Kui Sa ei ole varem oma pangaandmeid lisanud, lisa need palun tagasimakse saamiseks. Vajame selleks Sinult järgnevaid andmeid:
- Eesnimi
- Perekonnanimi
- IBAN (International Bank Account Number) ehk Sinu arveldusarve number on standardiseeritud kontonumbri vorming. See algab Eesti pangakonto puhul kahekohalise riigikoodiga ehk ''EE'' tunnusega. Eesti IBAN on 20-kohaline – 6-kohaline IBANi päis, millele järgneb 14-kohaline siseriiklik kontonumber.
Kui oled oma pangaandmed lisanud õigeaegselt, toimub tagasimakse automaatselt Sinu pangakontole.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas saan tellitud kauba tagastada?
Kui kaua läheb reeglina aega, kuni saan tagastuse eest raha tagasi?
Kas on võimalik tagastatud toote otsene väljavahetus?
Kas ma saan oma tellimuse tagastamisel saatekulud hüvitatud?
Tagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?
Mida peaksin tegema, kui toode on tarne käigus kahjustada saanud?
Leia siit rohkem vastuseid
Kuidas saan tellitud kauba tagastada?
Kui kaua läheb reeglina aega, kuni saan tagastuse eest raha tagasi?
Kas on võimalik tagastatud toote otsene väljavahetus?
Kas ma saan oma tellimuse tagastamisel saatekulud hüvitatud?
Tagastus ei ole nähtav minu tellimuste all?
Mida peaksin tegema, kui toode on tarne käigus kahjustada saanud?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Helista meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00