Uute ketside saabumise kalender
Avasta kõik ketside saabumisedŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Tippbrändid
Mida teha, kui mulle saabub kahjustada saanud toode?
Juhul kui üks meie tarnitud toodetest on kahjustada saanud, vigane või esineb m õni muu probleem, on Sul võimalik antud toode - märkides ära tagastuspõhjuse - meile tagastusvormiga loomulikult tasuta tagastada. Niipea, kui toode on meieni saabunud ning seda on kontrollitud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid makseviisina.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Kuidas ma võin kindel olla, et sisestasin tellimuse õigesti?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Kuidas ma võin kindel olla, et sisestasin tellimuse õigesti?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Helista meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00