Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Oma tellimuse tarneoleku kontrollimiseks ava tarnekinnitus, mille Sinu meilile saatsime. Iga paki kohta, mis Sulle saadetakse, saad eraldi tarnekinnituse, mis hõlmab endas ka linki saadetise jälgimiseks.
Nii tead alati, kus Sinu saadetis hetkel on ning kui kaua aega veel kulub, kuni saadetis Sinuni jõuab.
Kui Sinu tellimus on jõdunud sihtpunki, näiteks Omniva pakiautomaati või postkontorisse, saadab meie tarneparner Omniva Sulle SMSi paki saabumisest. Kulleriga tellimisel aadressile helistab kuller eelnevalt ette ning annab teada oma saabumise ajast.
Omniva e-kiri: kui olete nõustunud kasutama oma e-posti aadressi saadetise jälgimiseks, saate Omnivalt mitu e-kirja: tellimuse päeval, kui pakk on lähetatud, päev enne tellimuse planeeritud kohaletoimetamist, juhul kui pakk suunatakse ümber pakiautomaati ja ka kinnituse, kui tagastate oma toote.
Soovitame ka jälgida tarne staatust jälgimislingi kaudu, mille leiad oma kliendikonto kaudu, klõpsates ''minu tellimused'' peale. Nii saad kiiret infot oma tarne staatuse ja paki asukoha kohta.