Uute ketside saabumise kalender
Avasta kõik ketside saabumisedŠOPPA LÕIKE JÄRGI
Tippbrändid
Tipphetked
ŠOPPA KATEGOORIA JÄRGI
Tipphetked
Tippbrändid
Kuidas ma võin kindel olla, et sisestasin tellimuse õigesti?
Saad kontrollida, kas Sinu tellimus on õigesti sisse antud meie poolt saadetud tellimuskinnituse abil Sinu e-postile.
Lisaks on Sul võimalik oma kliendikontol rubriigi "Sinu tellimused" alt oma tellimusi näha.
Juhul kui Sul peaks tekkima küsimusi tellimuse kohta, on Sul võimalik meie klienditeenindusega ühendust võtta meilil [email protected]. Me aitame Sind hea meelega.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside on meile väga oluline. See aitab meil paremaks saada.
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida teha, kui mulle saabub kahjustada saanud toode?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Leia siit rohkem vastuseid
Kui pikk on tarneaeg?
Kuidas on mul võimalik oma tellimust jälgida?
Millised tarne ja tagastuskulud rakenduvad?
Mida teha, kui mulle saabub kahjustada saanud toode?
Mida kujutab endast osaline tarne?
Milliste tarneteenuste pakkujatega saadetakse minu pakk?
Kas minu tarneaadress võib erineda arveaadressist?
Klienditeenindus
Ei leidnud vajalikku vastust?
Leia vastus paari klikiga või võta meiega ühendust, kui soovid täiendavat abi.
Saa abi
Külasta meie abiala ja saa vastused kiiresti kõige sagedamini esitatavatele küsimustele või kirjutades meile
Helista meile
Tasuta klienditeenindus number E-L 9:00-18:00